14 Mayıs 2016 Cumartesi

HAFTA SONU PLANIM

Bu paylaşımımda sizlere hafta sonunda neler yapmayı planladığımdan bahsedeceğim. Umarım yazımı keyifle okursunuz. Cumartesi sabahı ödevlerimi bitirmeyi planlıyorum fakat bildiğiniz gibi planlar her zaman hayata geçirilemiyor, ama bir bildiğim varsa eğer, o işi yapmayı çok istiyorsanız, onun için zaman bulmak çok da zor olmuyor. Örnek olarak ben müzik dinlemeyi çok seviyorum ve her fırsatta dinliyorum, nedense onu yapmak için zaman bulabiliyorum. Hafta sonu tenis antrenmanım var ama müzik gibi içimden gelmiyor tenis oynamak nedense. Akşam ailemle birlikte film izleyeceğiz diye konuştuk ama daha kesin değil. Pazar günü anneanneme gitmeyi planlıyorum, pazar günü onun pazara gitme günü, anneannem pazar dönüşü bize hep simit alır, ben ve kardeşim de ona simitleri almak için gideriz ama simit bahane. Anneannemin evi bir başka gelir bana nedense, orayı ayrı bir severim. Pazar akşamı genelde bizde klasik, ailecek film izleriz, bir de mısır patlattık mı filmin ayrı bir tadı olur:)
Siz hafta sonu neler yapmayı planlıyorsunuz?















1 yorum: