26 Mayıs 2016 Perşembe

Blog Yazmak Nasıl Bir His?

Blog yazmaya Şubat'ta başladık. Çok eğlenceli bir şey. Blog yazdığınızda mutlu oluyorsunuz. Boş zamanlarınızda Blog yazarsanız zamanınızı olumlu şekilde kullanıyorsunuz.
Blog yazarken çok eğleniyorsunuz.Size Blog yazmanızı tavsiye ederim. En başta bloğa meraklı değildim.Yaza yaza Bloğu sevmeye başladım.Peki ben nasıl Blog yazarken mutlu oluyorum?

  • Görüntülenme sayısının arttığını görünce,
  • Yabancı insanların benim bloğumu gördüğünü görünce,
  • İyi yorumlar gördüğümde,
  • İnsanlara benim bloğum var diyebildiğimde.



1 yorum:

  1. yazdıklarım okunmaya değer görüldüğünde paylaşıldığında bende hala çok mutlu oluyorum iyi ki kendim gibi siz öğrencilerime de blog yazma, gerçek "okuryazar" olma imkanını tanımışım. Belkide hiç bir zaman öğrenemeyeceğim tüm özelliklerinizi zevklerinizi, aktivitelerinizi öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil